Jul, jul, strålande jul

Nu längtar jag till vintern faktiskt!



Jag bryr mig faktiskt inte om att behöva klä på mig mycket på morgon, för det är faktiskt mysigt! Och efter en "hel" sommar blir det faktiskt skönt med lite omväxling av årstid. Det är så mysigt när det är mörkt ute och snön lyser upp, så man kan krypa ner under täcket med massa tända ljus som värmer och bara kolla på en film eller ta det lugnt..




Och att få baka pepparkakor & lussekatter eller julgodis, å all julmat! Och att lyssna på julmusik, gå på julmarknad och se alla tomtar å grejer i skyltfönstren.



Jag tycker det är riktigt roligt att köpa julklappar. Att få planera, fundera och gå och kolla i affärer. Slå in lite fint, och ge bort dom. Ska jag vara ärlig har jag redan gjort en lista på vad jag ska köpa för julklappar i år. Haha.. men det kommer jag nog vara glad över sen när det väl blir dags eftersom allt händer så hastigt då.



Det är så mysigt med gemenskapen och allt! Sån härlig stämning..

Det enda negativa med julen är stressen.

Kommentarer
Postat av: Leia ♥ - det lilla extra

okej. :D

Vad gör du där hemma då?

Jag ser på tv. Ska snart börja laga mat.

2009-10-14 @ 17:51:39
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0