Fotvård



Imorgon ska jag ta tag i mina fötter och ha lite fotvård för mig själv! Det känns som att det är på tiden med tanke på vad dom får stå ut med dagarna i ända :) Ja, att bära omkring på mig. Dom börjar bli torra nu så jag känner att det är dags. Har faktiskt en "ansiktsmask för fötter" (heter det nåt speciellt?) i byrålådan.

Så imorgon blir det:

• Fotbad och filning
• Smörjning
• Nagelvård m. nagellack.




Jag har även skolarbete som tynger mig så det skulle vara skönt att få det gjort innan skolan drar igång igen. Det får alltså bli imorgon det med. Och resten av veckan om det behövs. Vad som behövs för min del just nu är lite sömn :) Godnatt mina få, men kära läsare. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0