5 sanningar om mig



♦ Jag får hicka när jag är stressad, och min hjärna fungerar inte överhuvudtaget.

♦ Ärligt så tycker jag det är lika kul att vistas framför kameran som bakom kameran, om jag är iordning- gjord vill säga. Annars är det hemskt..

♦ Jag kan störa mig på småsaker som folk gör, fast jag gör det omedvetet själv... haha.

♦ När jag var liten lärde jag mig skriva rätt tidigt, alltså när jag var 4 år, också var jag rätt ordningsam av mig så en gång när jag var sjuk, skulle jag sätta en lapp ovanför toaletten att "alla som var på toa fick göra rent innan för jag var sjuk" men något jag hade missat var det där med stavningen. Så på lappen ovanför toa'n stog det "alla som går på toa får göra rent innan för jag är kuk". Haha.. det blev lite pinsamt när min låtsaspappa kom och berättade vad kuk var, och hur sjuk egentligen stavades ;)

♦ Sen tycker mamma att jag ska lägga till att jag stampar i golvet när jag är arg ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0