' projektarbetsmöte

Hej alla. Idag har jag varit i skolan, som alla andra dagar typ. Och jag är less, så less.. vill bara gå ut nu. Ta studenten! Hur som helst slutade vi typ 13.30 så jag gick och väntade på min massage som började 14.00. Kom dit och blev lite överraskad för det var helkroppsmassage jag skulle få och det hade jag inte väntat mig, så det var bara att tacka och ta emot. Anledningen till att jag fick massagen var för att jag fotograferade Nordic-Kids instruktörerna på Sporthallen och då fick jag det som tack. Utmärkt :)

Sitter i soffan för tillfället, men måste resa på mig och tända lite ljus så det blir en mysig stämning här känner jag, sen ska jag kolla i alla skåp i köket efter något gott att bjussa brudarna på som kommer ikväll för projektarbetsmöte!
Pusss

Kommentarer
Postat av: Pedersen

Svar: Nej absolut inte, ville bara att få ett humm om hur många : )



Hoppas din mage blir bättre snart! Låter inge roligt : /



Kram

2009-11-10 @ 21:51:12
URL: http://metrobloggen.se/pedersen
Postat av: MammAnne

Love you! Kram mammsi

2009-11-10 @ 23:25:39
Postat av: Hannah svarar

Love you too!

2009-11-11 @ 15:46:28
URL: http://hannahsdays.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0