' om livet förövrigt

Det blir väldigt mycket prat om Mimmi här i bloggen just nu. Men det hoppas jag att alla ni förstår också.

Men i det här inlägget har jag faktiskt valt att prata om vad som händer i mitt liv för övrigt så att ni inte tror att jag bara ligger hemma och är deprimerad eller något... man måste ju som sagt göra andra saker så man kommer på anda tankar och försöka fortsätta leva livet så normalt som möjligt. Okej, nu blev det lite snack igen men jag ville bara förklara.. Here we go...



Om 10 minuter ska jag åka ner på stan för att klippa mig. Hur vet jag dock inte än, ska fråga lite om råd och så. Jag har ungefär samma frisyr och längd som på bilden här ovan, fast ja längre då än vad bilden visar.
Vågar inte klippa av mig håret men samtidigt skulle det vara skönt att bara ha till strax nedanför axlarna. Men det kanske bara blir en uppklippning och topparna eller så. Visar bild när det är klart.



På eftermiddagen blir det Yoga.



Efter det ska jag, Christofer & Victor åka skridskor. Eventuellt att pappa och mina två andra bröder också kommer. Hoppas det iallafall :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0