' Man måste ha tankar som stärker

Igår slog det mig. Jag vet inte var jag fick det ifrån.. Det var som att hon sa det till mig.

När man dör, så kommer man tänka: men varför gör alla sån stor grej av det här? Jag är inte borta. Jag är bland er allihopa fast ni inte ser mig och vi träffs ju här så småningom! Jag har det bra här. Gör inte en sån stor sak utav det! Men, man får vara ledsen. Men bara för att vi inte sitter och gråter betyder det heller inte att vi inte sörjer. Hon vet att vi är ledsen men hon vill att vi ska kämpa oss igenom vardagen så bra som möjligt ändå.

Jag tror att det är så.

Kommentarer
Postat av: jenny

så tror jag också hannah. man ska vara stark, och man ska gråta. men också komma ihåg att hon finns omkring oss! <3

2009-11-25 @ 16:34:10
URL: http://jennyvikstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0