' Kycklingsallad med couscous

Imorgon var vi lediga i skolan, vilket jag tycker är tur så jag slipper fundera över om jag ska gå dit eller inte och om jag kommer att orka. Så jag blir hemma och får vila ut och fixa lite saker som jag måste fixa!



Ska på stan när Victor slutar och äta lunch med honom :) Äntligen får jag min kycklingsallad med fetaost! Och gärna lite couscous och mangorajadressing ;) och avocado.... ja så kan det gå när man är hungrig och drömmer sig bort :) Nu känns det som att jag får trycksår snart efter att ha suttit vid datorn flera timmar, MEN vad gör man när man är sjuk och inte orkar något annat? Tur som det är är jag piggare nu iallfall, men det kan ju vara bra att ta det lugnt :) Godnatt på er allihopa ♥

Ps. i helgen kommer den nya designen! Bättre sent än aldrig...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0