' Handsmycke



Finns att köpa hos: chainme.blogg.se


Något för mig? Nja.. jag tror inte det.


Jag tycker att det börjar gå lite överstyr det här med smycken och allt man ska klä sig med! Liksom, var på kroppen ska vi hänga ett smycke nästa gång?
Det ser väldigt krångligt ut med ett smycke på handen tycker jag. Iallafall jag skulle störa mig på det och vilja ta av mig det hela tiden.
Visst det kanske är snyggt på vissa, beroende på vad man har för stil men det är nog ingenting jag skulle lägga mina pengar på!


Vad tycker ni?


Kommentarer
Postat av: Amanda

inget för mig eller. känns lite too-much och rätt opraktiskt, även om de kan vara snyggt på andra;)

2009-11-17 @ 16:13:22
URL: http://abls.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0