' Godnatt (: + bloggtips.

Nu mina kära läsare, så säger jag godnatt! Har fått några saker strukna från min lista så nu är jag nöjd.. dessutom har jag gjort iordning ungefär 10 stycken blogg-inlägg nu på 2 dagar som ligger i utkastet och väntar på att få publiceras! Perfekt sysselsättning när man är sjuk eller har tråkigt. Då man vet med sig att det vissa dagar är på tok för stressigt för att hinna med att blogga, eller så ligger inspirationen på botten. Då vet man att man har färdiga inlägg! Superenkelt, ett tips bara! :)

 

Det enda problemet nu är att jag saknar min sötnos! Men det är väl sånt man får leva med ibland. Det är ganska skönt att han någon att längta efter. Nu håller vi tummarna för att jag får fortsätta må bra när jag vaknar imorgon!

Har dock redan sjukanmält mig på dexter då jag inte vet hur jag mår imorgonbitti. Som imorse, då orkade jag inte ens sjukanmäla mig så Victor fick göra det. Och även om jag mår bra imorgon är det bra att ha en vilo-dag efter allting så jag får återhämta mig ordentligt.

Vill bli frisk, nu nu nu!

Sov gott allesammans


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0