OC, avsnitt 2



Nu har äntligen läst ut boken "mitt nya jag"! Den är riktigt bra, fast mest spännande i början faktiskt. Det brukar väl vara tvärtom i böcker? Att dom är lite sega i början och så.. aja, min uppfattning..

Nu har jag tre timmar innan jag börjar jobba, då ska jag packa lite jobbkläder, vanliga kläder och lunch och så.  När jag slutar jobba ska jag vara barnvakt åt Victors småsystrar. Så jag sover där. Jobbar 7:30-16:30 imorgon igen.

Efter jag fixat allt inför jobbet blir det att kolla på OC, så många avsnitt jag hinner. Antar att det blir ett par stycken :) Har bara kollat på första avsnittet ännu, vi får se om det är bättre än one tree hill, vilket jag har mycket svårt för att tro ;)

Nä nu ska jag fixa lite!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0