Lunch

Regnet bara öser ner!

Jobbar 07.30-16.30 idag, är hemma hos pappa nu för jag har en timmes lunch. Sen är det bara 3 timmar kvar så slutar jag! Får se vad som händer ikväll, kollade på det fjärde avsnittet av OC kanske, det är ju himla bra! Ska bara ta det lugnt :)

Har varit väldigt lugnt på jobbet idag också, vi personalen satt bara i personalrummet och hade "korsordsmaraton". Den som först löst två korsord vinner.. haha, lite dåligt att göra. Men skönt när det är så ibland :)

Imorgon är det grillnatta här i Bollnäs! Någon som ska dit? :) jag och malin ska göra slingor på mig först, men kan inte bestämma mig om jag ska göra ljusa slingor eller ljusbruna slingor.. förslag? Puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0