' Tänk om man bara kunde pausa tiden för en stund

Hur ska man kunna njuta av utbildningen och allt som händer runtomkring, när det bara är kaos? För det är just vad det är i mitt huvud just nu. Det känns som att jag inte har koll på någonting för att jag har så mycket att tänka på.

- Jag har tappat bort min almanacka.. den är mitt liv!
- Jag har minst 17 skolarbeten som ska in/vara klar innan jul (om två veckor) som innehåller prov, uppsatser, inlämningsuppgifter och seminarium.

- Jag måste skriva ut biljetten till studenkryssningen
- Jag ska maila en bild till sporthallen
- Jag ska komma överrens med Anna om fotografering
- Jag ska fixa massor inför jul
- Ett projektarbete som inte bara tar lite tid
ja det är bara början.....

När det jag egentligen vill är att njuta av december och att det snart är jul.. nu måste verkligen allt annat skjutas åt sidan ett tag, tråkigt men sant.

ber om ursäkt för den dåliga uppdateringen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0