' Kommentera mera

Först måste jag skälla lite på er. Nästan 200 som har läst inlägget nedan och ändå är det bara EN som kommenterar. Det tycker jag är lite dåligt med tanke på att det är en viktig fråga. Men men, så kan det vara!

Egentligen har jag inte så mycket att säga så jag vet inte varför jag uppdaterar. Ska iallafall på bandy ikväll kl 19.00, mellan Bollnäs och Edsbyn. Så vi får hålla tummarna nu för Bollnäs!

Har faktiskt varit duktig nu och fått några uppgifter gjorda så det är skönt! Imorgon ska jag på Nobelmiddag! På församlingshemmet. Men först på dagen ska jag till Inga-Lill på topp till tå och få ögonbrynen noppade och färgade, och även ögonfransarna färgade. Sen ska vi få droginformation i Aulan. Ja, det är väl ungefär så mina dagar ser ut. :)

Puss på er, för att ni läser min blogg! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0