' kattunge


OBS! DET ÄR INTE VÅRAN KATT PÅ BILDEN. Lånad från google!

Jag kom på att, jag har väl inte berättat om kattungen som kom här om natten?

Här om natten låg pappa och Joel i Joels säng och sov. Dom vaknar av ett "jam" och pappa trodde det var Tula, våran katt sen innan då. Men när han tittar upp ser han en liten kattunge i sängen också! Helt utan förvarning liksom.. inte visste vi att det skulle komma en kattunge. Men nu är hon här, hur söt som helst!
Med tanke på att hon bara är några dagar gammal så ser hon väl mer ut som en liten råtta nu och har inte öppnat ögonen än. Inatt skrek hon flera gånger så det var rätt svårt att sova.
Och jag hoppas verkligen att vi kommer behålla den...
Vi bor ju på landet (hos pappa) så det kan inte vara så svårt tycker jag!

Kattungen ser ut ungefär som på bilden ovan. Med färgerna och det.
(eller ja,snarare kommer att se ut sådär.. när den blir större)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0