' julavslutning

Tänkte bjussa på en kort filmsnutt med "sunes jul" :)



Ikväll var det rätt mysigt på konfirmationsträffen. Vi tillverkade egna tomtar, jag fick en jättesöt av Victor! Sen så bytte vi julklappar och åt julmacka med julskinka och drack julmust. Nu blev det mycket jul-saker. ;)

Just nu sitter jag och mumsar på en delicatoboll och lite julmust. Ska strax packa ihop det sista sen ska jag åka till Victor. Men han har träning just nu. Vi ska vara duktiga och plugga ikväll (sent). Eftersom jag sov tre timmar på eftermiddagen bör jag orka det, fast jag skulle inte gjort det i vanliga fall :p

Måste bara få säga att jag älskar snön! Det är perfekt mycket snö och perfekt kyla! Vill inte att det ska bli -20 grader som dom säger om imorgon..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0