' från och med nu är jag nyttig

Håll i er, tappa inte hakan, och slutligen- sätt er ner! För jag har infört ett (tidigt) nyårslöfte!

- Jag får inte äta, dricka godis/chips/ostkrokar/nötter/läsk o.s.v. på ETT ÅR!

Popcorn och mineralvatten går bra men inte något annat. Detta naturligtvis inte för att gå ned i vikt- utan för att vara mer hälsosam, och vara snäll mot tänderna och magen :)

Tycker det bara är bra att jag skriver det här så ni kan hålla koll på mig! Haha.

Så från och med NU! Tick tack, tick tack...


update:
okej, läsk på helgerna men INTE under vardagarna. Och nötter är väl okej. Men resten håller jag fast vid! :)

Kommentarer
Postat av: Therese Jonsson

haha du har alltså samma som mig ;) Vi är 3 i klassen som har tummat på det & att vi ska hålla det.

2009-12-26 @ 11:11:52
URL: http://thereesejonsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0