' det kanske blir en vit jul ändå?

1. Pepparkakshus som jag, Victor & (mest) Christofer gjort. Tjusigt va?

2. Present som jag slagit in åt Victor som fyller år imorgon! Kan ni gissa vad det är?


Nu har jag precis varit duktig och slagit in lite julklappar :) Har bara 2 stycken kvar att köpa till och det är Christofer
& Billy. Men jag vet vad jag ska köpa så det är lugnt. Vet ni att det bara är 9 dagar kvar till julafton? Åh det har äntligen kommit snö!!

Idag har jag varit och blivit fotograferad utomhus av Anna Alverhag. Hon blev nöjd med bilderna sa hon och att hon ville låna mig fler gånger. kulkul :) Bilderna kommer att komma upp på en hemsida ikväll som hon ska göra åt mig så då får vi se om jag är lika nöjd! Länkar hemsidan senare..

Nu ska jag gå igenom lite bilder jag tagit och sen ska jag vila en stund innan konfirmationsträffen ikväll.

Märkte att det var några stycken som ville se videon när jag sjöng. Haha! Nästa gång jag är hos min pappa ska jag försöka lägga upp videon, jag lovar inte men jag ska göra vad jag kan.

Kommentarer
Postat av: Frida

2009-12-15 @ 18:06:35
URL: http://fridaannalinnea.blogg.se/
Postat av: Frida

Hoppas videon kommer upp! :)

2009-12-15 @ 18:07:22
URL: http://fridaannalinnea.blogg.se/
Postat av: Tåmma

jo, svårt att bygga ihop en byggsats;)(ang pepparkakshuset)...kram!

2009-12-15 @ 20:54:46
Postat av: Tåmma

jo, svårt att bygga ihop en byggsats;)(ang pepparkakshuset)...kram!

2009-12-15 @ 20:55:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0