' Ber om ursäkt för dålig uppdatering och tråkiga inlägg, men..



Min almanacka är proppfull i två veckor framöver med både konfaträffar, dans, barnvakt, bandy, födelsedagar, fotografering, projektarbets-möten, och fortfarande denna hög med skolarbeten. Jag har kommit en liten bit på vägen iallafall. Ja jag har alltså rätt mycket nu i två veckor men ska ta en dag i taget. Efter dom här två veckorna är det bara att njuta av jul och nyår! Och då tänker jag inte fundera det minsta på skolan under lovet.

Har funderat lite på det här med utbildningar till hösten och, ja.. det kanske är bäst som mamma säger: att ta ett sabbatsår. Jag vet ju inte vad jag vill göra och velar hit och dit. Lika bra att fundera och kanske hoppa in och jobba extra och få ordning på mitt liv innan jag börjar studera. Victor går ju ändå kvar här i Bollnäs ett år till efter jag gått ut och man vet aldrig hur framtiden ser ut för oss men jag blir nog kvar i Bollnäs ett år till som sagt.

Nu ska jag ringa ett samtal, svara på ett mail, göra rent åt fisken och sen ska jag plugga svenska i väntan på att åka till Victor för att fira hans mamma som blir 37 år idag! Så grattis till henne :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0