Trötthet och svininfluensa.

Det känns som att jag har två saker att tillägga i kvällens blogginlägg..

Det första är:
Ja jag vet inte vad det är med mig idag men jag är sjukt trött. Det kan väl inte vara skolan som tär på en redan? Det är ju inte speciellt mycket information att ta in eftersom det mesta funkar som vanligt förutom nya elever, nytt schema och nya kurser. Men jag har ju jobbat i sommar så det är ju inte tiderna som gör mig trött, har ju haft sovmorgon båda dagarna också!

Det andra:
Gud vad alla är nojiga ang. svininfluensan? Nog för att jag inte orkar lägga ner särskilt mycket energi på att gå och oroa mig utifall att jag kommer att få det. Men jag läste att dom hade förbjudit att elverna ska få skaka hand på en skola i Borlänge? Eller var det var någonstans. Så varför just där? Ska dom göra det får dom väl göra det i hela Sverige om det ska vara någon mening anser jag :p det kommer nya influenser och olika sjukdomar och allt vad det är och man riskerar att vara med om en olycka vad man än gör varje dag, och att bli smittad av sjukdomar o.s.v. Men sluta lägg ner energi på att gå och oroa er gott folk! :) Kommer det så kommer det, då kan man inte göra någonting åt att det kom, men man kan göra någonting åt att det är där. Snart kan man göra någonting åt det innan det kommer också, men inte än.


Måste berömma er, äntligen har ni börjat kommentera lite iallafall! Tackar..  det glädjer mig :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0