Trött & orkeslös.

Just nu är jag typ trött och har ont i huvudet och orkar ingenting. Förstår inte vad det är med mig vad det gäller skolan heller, jag orkar liksom inte ta tag i saker och förra året var jag tvärtom. Ville få allt klart direkt och typ skrev listor på vad jag hade att göra o.s.v. Nu har vi iofs inte så mycket att göra än, men jag blir väldigt rastlös på lektionerna. Kanske inte hunnit komma igång än.. :)


Har liksom ingen blogglust eller inspiration just nu så jag låter bloggen vara ett tag och återkommer förmodligen ikväll :)  Ha det bra så länge.

Kommentarer
Postat av: julia

hej fin blogg :D

2009-09-01 @ 18:07:31
URL: http://finastejuuulia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0