Jo, jag längtar faktiskt.

Jag saknar skolan igen. Något som jag antagligen kommer att ångra efter bara en månad eller så. Men, det skulle kännas bra med rutiner igen. Att få träffa alla elever och lärare och allt det där.
Jag saknar ett schema att gå efter, omvårdnadslektionerna, att gå och se fram emot helg & ledighet. Och framförallt- att träffa allt folk! Det ska bli spännande att se vilka alla nya 1:or är och så. Och allt kommer inte vara som förut. Vi kommer att gå sista året på gymnasiet nu, allt ska vara klart, vi ska göra allting sista gången det här året. Petra har ju fått barn nu och kommer inte vara med oss på lektionerna som vanligt. Dessutom kommer Nathalie att få barn så snart vi har börjat skolan i princip. Ingenting kommer nog att vara sig likt. Men jag tror iallafall att dom flesta är, som dom var när jag såg dom sist. Utom jag, ungefär. Vissa delar av mig har stärkts och vissa tvärtom..

Det enda jag inte saknar, det är att kliva upp på morgonen.

Kommentarer
Postat av: Ella

Haha, jag är inte som när du såg mig sist :P

Har gått upp en massa sen missfallet :/

Kram

2009-08-08 @ 23:25:46
URL: http://ellinoranderssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0