Inte en klänning i hela staden.

Idag har jag varit på stan med mamma, vi kikade efter en varsin klänning att ha på bröllopet på lördag (om en vecka). Klänningen jag la upp här, den vinröda och fina, var slut när jag skulle beställa den :( Typiskt.... perfekt pris, perfekt färg, perfekt form.. den hade nog med andra ord blivit perfekt. Men så kan det gå.

I vilket fall som helst så hittar man ingenting i den här stan och det är urtrist. Det är ju höst nu vilket innebär att alla klänningar är typ grå-svart-vit. Hur kul är det på ett bröllop? Svart har man på begravning och man kan ju inte ha samma färg på klänningen som bruden. Så nu sitter jag och mamma klänning-lösa inför bröllopet. Hur ska det sluta? Jag har skor och väska men ingen klänning. Får i värsta fall ta något ur garderoben och piffa till det med några roliga accessoarer. Det får nog bli min nödlösning. Om ingen har en klänning jag kan låna.

En vinröd hade varit perfekt...

Nu ska jag peta i mig lite lunch sen ska jag fara till mig pojkvän där jag blir ikväll, vi ska laga lite god mat och så. Senare ikväll åker jag och ska som sagt, vara barnvakt.

Det var min dag det. Hoppas den slutar bättre än den började! :)

Kommentarer
Postat av: Linn

Ha! Sant, så sant =)Kaffe då? Druvsocker, slå på snooze-knappen var 10 min en timme innan du måste upp? Vilket i-landsproblem ;) =)

2009-08-22 @ 15:02:55
URL: http://panacea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0