Första skoldagaen


Jaha, nu var man sistaårselev.

Petra testade kameran på min mobil och sa "första skoldagen" haha. Så, jag tyckte det passade att lägga upp just den bilden idag då. Och som ni kanske ser ligger mitt schema på bänken bredvid. Inte speciellt nöjd är jag väl inte fast jag ska samtidigt inte klaga heller. Går för det mesta 8-15 eller 8-16, förutom på måndagar när vi går 9-14 :)

Imorgon ska vi bara lära känna ettorna typ och visa dom runt.





Efter skolan gick jag till stan för att fördriva tiden lite och då stötte jag på dom här brudarna så satte mig och käkade med dom. Vilket väder det har varit idag! Strålande sol och värme. Vilket nog leder till en promenad ikväll tror jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0